duminică, 4 decembrie 2011

Google 3D Warehouse

Cu ceva timp in urma Google a pus la dispozitie o alta "unealta" online numita Building Maker. Este un software utilizat pentru a crea modele 3D ale cladirilor ce vor fi in final afisate in Google Earth. Exista si o versiune offline numita Google SketchUp:
SketchUp is the finest (and most innovative) tool available for anyone designing anything from coffee pots to skyscrapers."
– McCall & Associates

Astfel ca am fost curios in privinta acestui utilitar nou si am inceput sa il utilizez. Pentru inceput am creat cateva modele mai simple, care, spre surprinderea mea, au fost acceptate! Fiind oarecum multumit de rezultate, am continuat sa imi imbunatatesc tehnica. Pana acum am incarcat si mi-au fost acceptate 28 de modele ale unor cladiri din Sapporo, Prefectura Hokkaido, Japonia. Dintre acestea, urmatoarea cladire cred ca cea mai interesanta:



Acesta este un model inca in "constructie":



Pentru a-l putea vizualiza 3D sau in Google Earth, dati clic aici, sau urmariti acest link:
http://sketchup.google.com/3dwarehouse/details?mid=92e6b167723e0a1eb6261ff4537f8c6a

Google are niste aplicatii minunate, numai ca unele dintre ele sunt foarte bine "pastrate" si nu stiu de ce...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu