joi, 27 octombrie 2016

Diverta la Drobeta Turnu Severin

In secolul al XXI-lea, in orasul de provincie cu industrie pe cale de disparitie, lipsit de caldura si de apa calda, si fara perspective de a le redobandi in aceasta iarna, dar cu hipermarket-uri care atrag cumparatori pana si de pe celalalt mal al Dunarii, iata ca a aparut o librarie! Cand am intrat fara o lista clara de cumparaturi in (mini-)mall-ul severinean, imediat pe dreapta, am remarcat firma cea mare si rosie cu inscrisuri albe, diverta. De obicei folosesc intrarea dinspre sud, asa ca stanga si dreapta, intrarea si iesirea, sunt repere relative, deci nu va bazati pe indicatiile mele de orientare. Cat despre remarcarea firmei, putem spune ca ea mi-a atrasa atentia, nu neaparat ca am remarcat-o eu.

In cativa pasi am ajuns in fata usilor mari, de sticla, larg deschise. Am avut tendinta de a face o poza, dar nu am facut-o (poate maine, poate intr-o alta zi...). Cel mai probabil pachetele surpriza gen "blind date with a book" aflate pe o masa la intrare, un concept nou la diverta, asa cum mi-a spus doamna amabila de la librarie, m-au facut sa ma indrept spre ele in loc sa mai caut telefonul caruia sa ii activez camera foto. Sesiunea foto am lasat-o pentru mai tarziu.


Dintre cele trei categorii mentionate in coltul din stanga sus, am ales fictiunea.

I look and stare so deep in your eyes
I touch on you more and more every time
When you leave I'm begging you not to go
Call your name two or three times in a row
Snow Patrol - Crazy in Love lyrics

(As fi pus si clipul aici, dar nu imi place melodia!)

Abia dupa ce am deschis pachetul am facut legatura intre prezentarea de pe hartia de ambalaj si romanul ce se ascundea in spatele acesteia.



Cu fictiunea am lamurit-o, versurile celor de la Snow Patrol sunt clar indicate, mai ramanea de vazut ce e cu Portland, Oregon. Cum nu am citit trilogia Grey (poate recenziile sunt cele care m-au tinut departe de aceasta), am cautat legatura dintre Grey si Portland. Iata ce am gasit pe Internationat Business Times:
It’s been days since she ended things with Christian, and she’s completely miserable because of it — until he sends her an email on June 8 asking if she wants a ride to José’s art show in Portland. That’s where the new book picks up, with Christian anxiously waiting for Ana to leave work.
 Asadar acolo incepe actiunea acestui roman, acestei continuari a trilogiei.

Initial mi-am zis ca nu are rost sa public aceasta postare din motive pur statistice. Blogul meu are putine vizite. Din aceste putine vizite, probabil foarte putini cititori ai randurilor mele sunt din Severin, iar dintre acestia, oare cati vor ajunge la diverta? In plus, reducerea de 10% oferita la toate cartile cumparate de la libraria diverta de la mall-ul severinean in aceasta prima luna de la deschidere (mijlocul lui octombrie - mijlocul lui noiembrie), poate ca nu e chiar atat de tentanta precum reducerile de pana la 30% la cartile de colorat pentru adulti oferite de carturesti.ro, asa cum am aflat de la Vintura Ana-Cristina si de prin ale ei Carti ce tind spre infinit. Dar iata ca aici intervin prietenii care m-au convins ca nu are rost sa fac astfel de calcule cand este vorba despre litere! Oare de ce acesti prieteni nu se hotarasc odata sa isi faca blog, astfel incat sa pun un link spre respectivul blog? Deocamdata voi folosi o imagine printre ale carei comentarii se afla si indemnul meu la scris  (sper sa nu ma acuzi de incalcarea drepturilor de autor; dupa ce vei avea propriul blog, promit sa leg poza de blogul tau! - Update: link spre The Star Dancer)!


Am folosit poza si pentru ca mi-a placut foarte mult mesajul! :-)

Despre cadoul surpriza v-am spus? Ei, pai cum sa va spun?! Surpriza va asteapta la librarie! Ce ziceti?! Faceti un drum? Poate nu chiar pana la cea din Severin, poate doar la libraria cea mai apropiata de voi, sau poate la una online!

2 comentarii:

  1. Un articol foarte fain scris! Nu sunt din Severin, dar daca as fi fost, fii sigur ca in urma acestui articol, as fi vizitat libraria Diverta! Cu certitudine! Keep reading!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult pentru apreciere! Da, stiu ca Severinul este foarte departe, iar un astfel de eveniment e ceva inedit pe aici...
      Multumesc pentru comentariu! :-)

      Ștergere